zaccodog: Ja de lär ju bli minst 3 innan sista januari i alla fall . De är ju ingen bråska . Serien är ju ändå körd
Inlägg: 1454536
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
superfalle:Fan vad onödigt av Murley att styra den pucken
//Statestikrunkare