73Sjöbba: B.B blir glad .
Inlägg: 1454540
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
superfalle: ...och du blir ledsen. Tiotusenkronorsfrågan: vem av oss två är mest pantad?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Det går tydligen lite bättre sedan jag slängde ut radion. Jag rotar i garderoben och slänger ut en till om typ 4 minuter.