Orka.
Inlägg: 1454555
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Smokey: 20 matcher på oss att få till ett spel aom håller i KA...JOBBA TIMRÅ!!!
Sen om man får svära i kyrkan..jag ser fram emot KA..då är det nerv och himmel eller helvete...sport när det är som bäst!!! Må dom aldrig stänga elitserien!!