haggen: och du tror att dom två, juniorer som dom är, kan rädda timrå? knappast...
Inlägg: 1454586
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Kan vi inte försöka ha lite perspektiv på saker och ting? Tror folk på allvar att det skulle hända något radikalt efter tre Perraz-fria träningsdagar? Eller att det blir något annat än kvalserien?
Det kommer att krävas hårt jobb under den tid som återstår innan lilla SM drar i gång. Nya spelare likaså.
Om vi nu hittar fler med rätt karaktär (tänk Bremberg, Molinder, Mustonen).
Det kommer att krävas hårt jobb under den tid som återstår innan lilla SM drar i gång. Nya spelare likaså.
Om vi nu hittar fler med rätt karaktär (tänk Bremberg, Molinder, Mustonen).
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Kerstin_k: Finns inga andra i Timrå så det står nog till dessa två tyvärr, så bra är Timrå att två bästa spelarna är juniorer, precis som vi fått förlita oss på Lander ett par gånger.