+ 1
Inlägg: 1454589
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Blizzard: Jag tycker det ska bli kul med JVM final i natt OCH att det är två Timråkillar med....men så är jag sosse också...:)
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Blizzard: Jag tror även Ante längtar till att få tillbaka dessa två lirare, fattar inte varför man underskattar junoirer så in i bänken.
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Blizzard: Ja absolut. Boyce var skillnaden i den här matchen
+ 3
och jag fick skit av ALLA här på HS när jag sa att det inte var roligt att Boyce fick sista platsen som reserv, ni tyckte jag var dum ihuvudet, men som sagt. Jag ser TIMRÅ IK före allt, men forsätt med eran sosse stämning där ni tycker alla framgång på annat håll är skitroligt -.- FYFAN.