Inlägg: 1454653
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Timrå Icon: såhär känner jag efter varje timrå förlust " I COULD BEEN ON A BARBECUE"
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Timrå Icon: Jaja. Okej då. Då provocerar vi oss fram till kvalserien. Men i den vill jag att alla ska vara vänner.
Ber hela hs om ursäkt. Jag är sur. Bitter. Trodde på mer förändring