Frella: Svaret på din fråga är NEJ. Han har lön tills i april av Modo. Lite styvt en 140 papp x 4. Vore korkat att avstå en sisådär halv miljon kronor för att ta över ett sjunkande skepp där han inte ens var önskvärd efter sitt tredje år.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Frella: Svaret på din fråga är NEJ. Han har lön tills i april av Modo. Lite styvt en 140 papp x 4. Vore korkat att avstå en sisådär halv miljon kronor för att ta över ett sjunkande skepp där han inte ens var önskvärd efter sitt tredje år.
Nej tror mer på Leffe Strömberg.