diffe: Det är väl ingen som snackar om annat än att Perraz framstod som lallar-tränare? Efterslängar av Linkans sort är dock onödiga och ger ett rätt stillöst intryck. I synnerhet när så många - Linkan i högsta grad inräknad - gett ett jävligt menlöst intryck på isen under många av matcherna.
Jag skulle önska att Linkan haft ett helt annat synsätt. Att han sagt 'det känns som att vi är på rätt väg nu med justeringar i spelsätt osv, men det är fortfarande så att vi spelare har det största ansvaret att rätta till det här. Vi måste prestera bättre, var och en av oss'. Typ.
Men jag tror inte han är den typen. Det gnälldes ju hyfsat mycket i HV också. Visst, det var förmodligen tränaren som var jättedummelidumdum när han inte fick den speltid eller roll han ville ha. Men: det kan ju också varit så att Linkan inte lyckades övertyga om att han var värd något annat.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
diffe: Det är väl ingen som snackar om annat än att Perraz framstod som lallar-tränare? Efterslängar av Linkans sort är dock onödiga och ger ett rätt stillöst intryck. I synnerhet när så många - Linkan i högsta grad inräknad - gett ett jävligt menlöst intryck på isen under många av matcherna.
Jag skulle önska att Linkan haft ett helt annat synsätt. Att han sagt 'det känns som att vi är på rätt väg nu med justeringar i spelsätt osv, men det är fortfarande så att vi spelare har det största ansvaret att rätta till det här. Vi måste prestera bättre, var och en av oss'. Typ.
Men jag tror inte han är den typen. Det gnälldes ju hyfsat mycket i HV också. Visst, det var förmodligen tränaren som var jättedummelidumdum när han inte fick den speltid eller roll han ville ha. Men: det kan ju också varit så att Linkan inte lyckades övertyga om att han var värd något annat.