Vad är egentligen problemet med Hynning? Han var en spelare jag var livrädd för när han spelade i Luleå och första året i Timrå. Jag vet att han har haft skadebekymmer, men är det verkligen hela förklaringen till varför han aldrig har blommat ut? Jag tycker att det är ett mysterium.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mackelito:
Vad är egentligen problemet med Hynning? Han var en spelare jag var livrädd för när han spelade i Luleå och första året i Timrå. Jag vet att han har haft skadebekymmer, men är det verkligen hela förklaringen till varför han aldrig har blommat ut? Jag tycker att det är ett mysterium.
Samme sak med Moe, men det har jag sagt förut.