1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1455460

Sv: Silly Season 11/12
Edb: tyckte Boork hade fel när han sa "det är illa när en tränare ser helt uppgiven ut efter 2 matcher" han var inte uppgiven hav var besviken och missnöjd, med ett sånt stort TIK hjärta han har som uppfostrat ett av de största TIK-hjärtan man kan få (Lander) så är det inte konstigt att han såg förstörd ut.

Tycker det är skitdåligt av styrelsen att låta honom stå där och försvara det han faktiskt ÄLSKAR, dom skulle sagt åt honom att han inte fick ta en slutande intervju, TJ skulle ha stått där...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12

Nä hit med en ny femma, sen kan de övriga slåss om 3,4e linan... Att Timrås absolut bästa spelare heter Pelle Hallin och det egna kapitalet är så gott som slut säger en hel del.

 

Undra vem Stefan Linkan Linqvist jobbade åt egentligen? 

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer