1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1455510

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-01-07
söder över:Är det sant, gnäller kolan på twitter? 

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-01-07
diffe: för övrigt så tror jag att de är färdigspelat för Timrå i elitserien... Känns så jävla trist så jag vill spy. Men vad kan man förvänta Sig av ett lag utan spets, utan defensiv.. ?

Sv: Timrå IK - HV 71 2012-01-07
diffe: Kolan gnäller väl hela tiden. Har väl det jobbigt nu när han inte får äta hur mycket chips han vill.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.