1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1455892

Sv: Silly Season 11/12

The Fat Bastard: Helt rätt tänk tjockis, Boorken är en hockeyprofessor uti fingerspetsarna. Bänka soporna med sirap under rören och in med junisarna som i alla fall kan åka skridskor, låt han ta en grundkurs med laget i hållande av grundpositioner, det är fan i mig ett skämt att se laget åka omkring som yra höns i match efter match efter match efter match, osv. Jag nöjer mig dock med att vi anlitar Boorken under kommande kvalserie.

10 spänn på att det är Boorken som går in i laget som tränare under veckan, nån som vågar sätta emot?

Challe? Inte i en kvalserie tack!


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Johnny Rådepp: Äntligen ser jag en med framtidslösningen!!! Timrå behöver Boork! Satsa långsiktigt, 5 år med Boork så är klubben på banan igen.

Sv: Silly Season 11/12

Johnny Rådepp:

Challe tog ju faktiskt silver i Lilla SM.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...