Ja, tänk va många gånger man har drömt om Johan Åkerman, och nu när han är slut har vi ju faktiskt chans att få honom. Det är till och med troligt att han skriver på för TIK, jag menar han är ju ändå på dekis.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Knylan:
Ja, tänk va många gånger man har drömt om Johan Åkerman, och nu när han är slut har vi ju faktiskt chans att få honom. Det är till och med troligt att han skriver på för TIK, jag menar han är ju ändå på dekis.