superfalle: Så är det och det är på både gott och ont. När det kommer till Elithockey kanske mest ont faktiskt.
Missförstå mig rätt när jag säger så, jag tycker givetvis alla ska spela som ett lag etc men det måste få finnas stjärnor och dom ska ha mer utrymme så är det bara.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
superfalle: Så är det och det är på både gott och ont. När det kommer till Elithockey kanske mest ont faktiskt.
Missförstå mig rätt när jag säger så, jag tycker givetvis alla ska spela som ett lag etc men det måste få finnas stjärnor och dom ska ha mer utrymme så är det bara.
Redigerad kommentar