1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614909 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1456042

Sv: Apropå nånting...
Tycker ändå det är lite skämmigt att inte folk som bor uppe i trakten försöker gå på matcherna, oavsett tabelläge. Hur tror man att laget ska kunna bli bättre om man stannar hemma?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Nylander kommer inte att spela i SSK iaf. Jag gissar på Linköping och garderar med Timrå och Växjö.