Jontas: Jag ser det som ett sundhetstecken, Nubben gör ingenting i panik. Linköping agerade blixtsnabbt precis som du säger, men ingen av oss vet resultatet av detta blixtsnabba agerande.
Nubben har även nobbat spelare som inte passar karaktärsmässigt. Jättebra, bygg ett lag som passar bra ihop, inte en massa stjärnor som tillsammans suger som lag. Jag tror på Nubben och hans filosofi gällande spelare och tränare. Tyvärr finns risken att han kom in lite försent, det återstår att se.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jontas: Jag ser det som ett sundhetstecken, Nubben gör ingenting i panik. Linköping agerade blixtsnabbt precis som du säger, men ingen av oss vet resultatet av detta blixtsnabba agerande.
Nubben har även nobbat spelare som inte passar karaktärsmässigt. Jättebra, bygg ett lag som passar bra ihop, inte en massa stjärnor som tillsammans suger som lag. Jag tror på Nubben och hans filosofi gällande spelare och tränare. Tyvärr finns risken att han kom in lite försent, det återstår att se.