Ambroo: Riktigt kul att se en match med Timrå där man åker skridskor, stänger mittzon, checkar aggresivt , snabba uppspel och uppspel med 2pass in i offensiva zon,
Det har jag inte sett hittills sedan första matchen mot Frölunda ifjol innan rolandzz satt prägel på laget.
Tur Torpet fick göra mål, hans agerande vid HV´s båda mål är inte acceptabelt.
Kul att få se Timrå IK igen, även om det nu var en tillfällighet.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ambroo: Riktigt kul att se en match med Timrå där man åker skridskor, stänger mittzon, checkar aggresivt , snabba uppspel och uppspel med 2pass in i offensiva zon,
Det har jag inte sett hittills sedan första matchen mot Frölunda ifjol innan rolandzz satt prägel på laget.
Tur Torpet fick göra mål, hans agerande vid HV´s båda mål är inte acceptabelt.
Kul att få se Timrå IK igen, även om det nu var en tillfällighet.