Kattgubben: Jo givetvis är det så. Naturlig reaktion men det är lite intressant.
haggen: Det håller jag med om, dom spelar för hårt på det hela. Men ser man bortom skådespelet och lyssnar på vad dom säger så fanns det ändå några - om än relativt små - poänger.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kattgubben: Jo givetvis är det så. Naturlig reaktion men det är lite intressant.
haggen: Det håller jag med om, dom spelar för hårt på det hela. Men ser man bortom skådespelet och lyssnar på vad dom säger så fanns det ändå några - om än relativt små - poänger.