Det märktes klart och tydligt att Rönken, Wickan och Stoorken hade forskat i ämnet när det gäller Timrå Ishockeyklubb. Tycker alla hade något att komma med. Jag satt liksom och höll med på ett koncentrerat sätt. Det var ett riktigt bra program i övrigt också.
Sedan att folk börjar grina här när någon säger dumma saker om Timrå är väl ingen skräll direkt.
I övrigt. Fantastiskt bra insats ikväll där vi gjorde HV dåliga eftersom vi genomförde en perfekt match. Kan vi fortsätta på samma fina sätt på torsdag mot Lakers?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan att folk börjar grina här när någon säger dumma saker om Timrå är väl ingen skräll direkt.
I övrigt. Fantastiskt bra insats ikväll där vi gjorde HV dåliga eftersom vi genomförde en perfekt match. Kan vi fortsätta på samma fina sätt på torsdag mot Lakers?
Det finns goda möjligheter till det.
Redigerad kommentar