Dragan 2k: Nej, Jidhe har gått vidare till "Pengarna på bordet". Nu är det Wikegård som håller i det med Boorken och Rönnquist då.
Jag tittade någon gång när Jidhe styrde också och jag gav också upp på en gång. Nu var det något annat. Små glimtar av hockeyprat av rätt så god kvalitet. Sällan man ser det. Och inte en enda ritpenna. Det gillar man.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dragan 2k: Nej, Jidhe har gått vidare till "Pengarna på bordet". Nu är det Wikegård som håller i det med Boorken och Rönnquist då.
Jag tittade någon gång när Jidhe styrde också och jag gav också upp på en gång. Nu var det något annat. Små glimtar av hockeyprat av rätt så god kvalitet. Sällan man ser det. Och inte en enda ritpenna. Det gillar man.