Även om vi måste ha en viss förståelse att många inte har råd (ja eller att man förlorar all tro och hopp t.o.m.) att gå och se varje match. Framförallt inte när man aldrig vinner på hemmaplan. Och nu tänker jag så klart inte på marginalpubliken. Att det är eländes elände, så att säga, och allt vad det innebär är ju publiken klok nog att förstå. Ja mycket är du ju inne på.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Även om vi måste ha en viss förståelse att många inte har råd (ja eller att man förlorar all tro och hopp t.o.m.) att gå och se varje match. Framförallt inte när man aldrig vinner på hemmaplan. Och nu tänker jag så klart inte på marginalpubliken.
Att det är eländes elände, så att säga, och allt vad det innebär är ju publiken klok nog att förstå. Ja mycket är du ju inne på.
Som sagt. Amen på din skrift.
Redigerad kommentar