1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1456757

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-01-12
Burkmat: Ja kan bli svårt idag men man har ju lite förhoppningar med tanke på senast så jag hoppar inte i sjön än iaf!

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-01-12

Berglund:jaa, men hur många ggr har man lurats sig själv och förbannat sig själv genom att tro på detta jojjolag, eller jojjo var en överdrift. 1 seger och 4 förluster.

Blir det seger ikväll kommer jag som mest rycka lätt på axeln och tänka, njaaee. Men bra! Jag är inställd på kvalserien, vilket jag tror vi kommer klara. Men slutspel är ju drömmen. Fan om Ante kunde få fart på´killarna, det vore kul. Jag tror på Ante som tränare i framtida Timrå IK.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer