1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1456861

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-01-12
mikenomad: Rätt ok första. Målet dom gör är ju inte att säga mycket om, men efter det är det ju nästan bara vi. Vi för i vilket fall spelet. Om det sedan är positivt får vi väl se, dom är ju sylvassa i anfalsszon så det gäller att vi minimerar misstagen!

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-01-12
Dream Team: första bp:et och ångesten är total.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.