Växjö var fan i mig inte bra ikväll!!Säger väl allt om Timrå.
Inlägg: 1456995
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-01-12
Långben:
Nä, för att vi gjorde dom dåliga, precis som vi gjorde HV dåliga i förra matchen.
På Lördag får vi se en seger i Eon.
+ 1