Varför har vi inga spelare som vågar bryta mönstret att gå rakt på mål!
Inlägg: 1457006
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-01-12
En bra insats av Timrå!
Ni som klagar... Ser ni inte den spelmässiga skillnaden??
+ 3