Inlägg: 1457040
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-01-12
Taurus:Osså kan ju Timo Pärsinen få sig en känga också vid 1 - 0 målet sämre jobb hem på sin gubbe får man ju leta efter!
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2012-01-12
Taurus: Ja varför köper de bara inte bättre backar. Hur lätt som helst.
RTS:
Titta vad Hallonen håller på med på 2-1 målet! Åter igen en ruggigt misstag av en back som sänker laget. BACKARNA HÅLLER INTE!! Hur långt ska det gå innan man inser det i ledningen??