hubbenorlen: Vilka spelare vi värvat.. tragiskt dom tror att domär bättre än vad dom är ,det har vi sett som är på matcherna, dom borde få se sig själv hur dom är..
Tycker man känner igen sig i den resa GIF nu gör/har visioner om att göra. Känns som att vi var i precis det stadiet för fem-sex år sedan. Av någon anledning dog sedan visionerna ut helt och hållet. Det var längesedan man hörde TIK berätta om några positiva framtidsvisioner. Hoppas man iom Lars Nolander återigen börjar prata i positiva termer runt framtiden.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer