1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1457445

Sv: Apropå nånting...

Ambroo:

1) Har du belägg/fakta att vi inte var var med och bjöd på Ville Nieminen? Dessutom är behovet större att värva centrar och backar än ytterforwards.

2) Robin Lindqvist kan säkert bli viktig i en Kvalserie, med det spel som är där. Nubben tittar nog för närvarande mest  på vilken karaktär spelaren har. Men absolut, vi behöver lite spets också. Transatlant om Murley lämnar?

3) Visst har några lämnat men vi har också värvat Bremberg, Fleury, Motin och Molinder. Sedan vet vi inte om vi tvingats lösa ut (engångssumma) sådana som Pikkarainen från kontraktet? Dessutom drar ju de dåliga publiksiffrorna ner intäkterna.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer