+ 2
Inlägg: 1457804
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
Men jävlar vad glada alla som kämpat och slitit för att Timrå IK ska spela i Timrå!!!1 ska vara nu när detta stolta varumärke förmodligen tillåts tyna bort mellan tallarna i Sörberge.
Ett stort GRATTIS till alla er.
Ett stort GRATTIS till alla er.
+ 1
spud: Det som jag är road över är att du och alla andra modolider sitter här dag ut och dag in och skriver inlägg om våran klubb som inte ens vi vet om.
Ni har känslor för oss va?