1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1457852

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14

spud: Kul inlägg. Det som hände var att timråfansen växte upp lite och slutade hänga i er bok. Det DU gör just nu är ju samma sak som du alltid gör, dvs. du kommer hit och hånar innan den fete damen sjungit och sen får du äta upp dina ord i slutänden. DET är anledningen till att modofansen slutade hänga här ett tag.

I år verkar det vara lite väl sent för en sen come back men då kan du väl åtminstone försöka hålla lite klass på dina hån. Våga kliva ur din bekväma "tonårsbox"!


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.