1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1457864

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14

NuMo:

"Du är uppenbarligen på rätt väg. Låt honom inte läsa tikarnas gb på HS."

Du är ju här och förpestar denna GB. Du börjar provocera med ett: "-oops, jag råkade skriva i fel GB"

Du är så jävla medveten om vad du gör och sedan försöker skylla ifrån dig.

Osypatisk, smaklös och en jävla pissmyra är vad du är.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14

73Sjöbba: haha! ett uppenbarligt misstag som jag bad om ursäkt för. kläng det fast vid det du, din idiot. (Oj, vad gjorde jag nu? Anpassade mig till denna gästboks sätt att tilltala folk. )

Vilket råkade föra mig till olämpligheten att barn läser här.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.