spud: Du hävdar alltså att de var en massa timrå fans som var inne och tråkade er under kvalserien ? Jaha de va som fan . Själv skulle jag aldrig någonsin slå eller sparka på någon som låg ner . Till motsats från dej din lilla djävla sopa
+ 4