arnio: Som Brynäsare finns det väl alltid något att klaga på. Det finns ju fortfarande de i er gästbok som skriker på nyförvärv för att de tycker att laget är för dåligt. Men en helgkväll brukar desperationen kunna ta sitt uttryck på HS i diverse knepiga inlägg skrivna under influens av diverse substanser. Speciellt när det gäller det märkliga BDSM-förhållandet mellan timråiter och modoiter.
+ 3