1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1458705

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Själv väntar jag på både Nubbe-effekten och Ante-effekten. Hittills har båda uteblivit

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Ja men va fan . Vi glädjs väl fortfarande av vampola effekten . Laget vart ju så mycket bättre då han försvann . Ungefär lika bra som corso effekten

Sv: Apropå nånting...

Hur svårt kan det vara att få in en ny tränare? Denna cirkus skadar ju alla involverade när vi inte kommer till nått avslut i frågan...........

Tror dom mest optimistiska supportrarna måste fått sig en tankeställare efter gårdagens match, vi klarar inte av att vinna mot ett håglöst o direkt svagt djurgården. Vi gör inte ens ett mål.........

9:e förlusten på 10 matcher, ingen ide att ens kommentera

Hoppas o tror att man agerar inom kort, annars kan man bryta fler kontrakt o flytta upp juniorer för att spara pengar.



Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer