1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1458864


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
NikkiNine: Rolig den där Robban

"När chansen och möjligheten dök upp tvekade jag inte en sekund. Frölunda tillhör toppen i svensk hockey,"
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/frolunda/article12571563.ab


"Du har alltså inga planer på att be Frölunda släppa dig så du kan söka dig till en annan klubb?
- Nej, nej. Jag är bara 24 år och tycker att jag utvecklas. Dessutom är det en sån jävla glädje här."

"- Jag har inte ens funderat på att flytta på mig, säger den ständige inhopparen. "

http://hockey.expressen.se/elitserien/1.2611403/lindqvist-gor-inte-som-koivisto

Och nu är hen tydligen klar för timrå - som han lämnade.....

Sv: Silly Season 11/12

NikkiNine: Perfekt med en defensiv center, för att balansera upp vår i övrigt offensiva slagsida. Mäktiga 0+4 på 34 matcher!

Jag hoppas att Nubben inte fegat ur nu, utan laddat på med minst två år. Jag tippar på 'Kontraktet sträcker sig över säsongen 13/14'. Hur många emot?


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer