1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1459867

Sv: Apropå nånting...
Olle: Det gör jag med. Men jag begriper inte vad det hemska som sagts om honom är så hemskt i jämförelse med andra.

Jag är väl mer konspiratorisk i det här fallet även om jag hoppas att du har rätt när det gäller att vissa inte gillar kritiken mot Hagos.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Hahl Bundy: Rent generellt så tycker jag att alla som är beredda att skydda specifika spelare i detta skräplag ska vara beredda att understödja dessa lovord med både statistik och goda argument.

Det är inte många som förtjänar betyget "godkänt" när vi summerar den här säsongen.


Sv: Apropå nånting...

Hahl Bundy: Vart är Modano när vi behöver honom?

Här ska du få en också, så du inte blir ledsen tänker jag:

Edit: Nu skiter jag i det här... Ska gå och kissa.

Fridens!

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer