1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1459994

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Hade årets snålbudget på spelarsidan (om man jämför med tidigare års) slagit väl ut hade säkert ekonomin sett bättre ut. Problemet är väl att denna situation har varit oundviklig på det sätt som föreningen jobbat de senaste åren. Att vi får igen det osunda levernet i år är egentligen inget som förvånar.
Jag har sagt det tidigare och säger det igen: kan vi överleva denna säsong tror jag att vi går en ljusare tid till mötes. Gör om, gör rätt. Med annat folk i ledande positioner med en karismatisk ledare som vet hur man bygger framgångsrikt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Ja det tror jag också.
Men jag är inte helt säker på att vi hade en snålbudget faktiskt. Tydligen har vi betalt bra för mediokra spelare

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer