Bissett_19: Sinnessjukt, jag satt och tittade på detta klipp minuter innan du slängde in länken.
Det är Mihalik på klippet, alltså. I svåra smärtor.
Vad jag kan minnas så lanserade Hamrin Mihalik som förslag på värvning tidigt i våras. Är det Jimmys tidiga sillylistor som Nubben sitter och betar av nu kanske?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bissett_19: Sinnessjukt, jag satt och tittade på detta klipp minuter innan du slängde in länken.
Det är Mihalik på klippet, alltså. I svåra smärtor.
Vad jag kan minnas så lanserade Hamrin Mihalik som förslag på värvning tidigt i våras. Är det Jimmys tidiga sillylistor som Nubben sitter och betar av nu kanske?