1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614908 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1460565

Sv: Apropå nånting...
T T: Ja jag hade nog inte nyttjat den där även om jag bodde kvar. Men det känns ju samtidigt lite märkligt att bara slänga den.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Vaska kallas det.  ;)