Blizzard: Tvärtom menar du väl? Att motståndarna har hållit nollan i 5 perioder :)
Snart blir det väl som i pojklagen, att båset börjar skrika ut direktivet "Ge pucken till Fleury!!" varje gång vi har puck. Det är väl vår bästa chans att hitta nätet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Blizzard: Tvärtom menar du väl? Att motståndarna har hållit nollan i 5 perioder :)
Snart blir det väl som i pojklagen, att båset börjar skrika ut direktivet "Ge pucken till Fleury!!" varje gång vi har puck. Det är väl vår bästa chans att hitta nätet.