Intressant tredje period att vänta. För att fortsätta statistikonanin har Timrå bara vunnit en enda tredjeperiod mot AIK, och det var i det senaste mötet då Gnagarswinen drog sig tillbaka och mös med en 5-1-ledning.
Tror att ett trendbrott skulle betyda mycket, oavsett hur mycket man inom laget försöker tona ner förlustsviter av det här slaget. Men det blir snorsvårt. Dom är täta, dom där. Och sen har vi inte det spetsigaste anfallsspelet heller.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Intressant tredje period att vänta. För att fortsätta statistikonanin har Timrå bara vunnit en enda tredjeperiod mot AIK, och det var i det senaste mötet då Gnagarswinen drog sig tillbaka och mös med en 5-1-ledning.
Tror att ett trendbrott skulle betyda mycket, oavsett hur mycket man inom laget försöker tona ner förlustsviter av det här slaget. Men det blir snorsvårt. Dom är täta, dom där. Och sen har vi inte det spetsigaste anfallsspelet heller.