Ambroo: Aboslut. Det finns en jävla massa ingångar på den här diskussionen. Och historien har ju visat sig att det knappast lönar sig att teoritisera Kvalserien. Det enda jag hoppas är att alla spelare i Timrå IK är mogna uppgiften och spelar med hjärtat för en av Sveriges mest anrika hockeyklubbar. Vi behöver verkligen det engagemanget nu.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ambroo: Aboslut. Det finns en jävla massa ingångar på den här diskussionen. Och historien har ju visat sig att det knappast lönar sig att teoritisera Kvalserien.
Det enda jag hoppas är att alla spelare i Timrå IK är mogna uppgiften och spelar med hjärtat för en av Sveriges mest anrika hockeyklubbar.
Vi behöver verkligen det engagemanget nu.