1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1461208

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Synd tycker jag. Mycket pengar visst, men slutar det här med att transferfönstret slår igeen och vi står där med långnäsa samt i bästa fall Goliat, ja då får definitivt Nubben dumstruten av mig. En målspruta är nåt vi DESPERAT behöver, särskilt som vi verkar få in en back och att dessutom backspelet är nåt som man kan hysa visst hopp om sedan Tommy och Antes tillträde. Men naturliga målskyttar har vi jävlar i mig inte sett röken av sedan en viss Corso tyckte han fick betalt som en stjärna och med det försökte leva upp till det. Något som bekant inte uppskattas i Medelpad....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

mikenomad: Frågan är ju Om det är 300 000 netto/månaden?

Som sagt det blir dyrare om vi åker ur. Killen vet ju var målet är beläget om man säger så.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer