1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1461211

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Som jag fattade det var det 600 000 netto för 2 månader, alltså 300 000/månaden. Mycket? Ja, definitivt! Jaja...vi får utgå från att Nubben snart spelar ut de ess han har i rockärmen...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

mikenomad: De där pengarna för en snubbe som gjorde 8 poäng ifjol och som mäktat med 24 på 39 matcher i år i ett av KHL:s största rövlag, det är fan i mig inte rimligt. Vi behöver tyngd i offensiven också, vi har redan Fleury med de där måtten.

Nä, jag lanserade honom för några dagar sen som en potentiell värvning då Poprad verkar rensa ur allt av klass nu under våren men ska killen ha de där pengarna så är han helt dum i huvudet. Man vet ju inte ens vad man får. 22 påsar i Tjeckiska i förfjol räcker tyvärr inte långt.

Man blir ju upprörd.


Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Han har inga Ess men han måste trolla med knäna.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Insamlingen är ju uppe i 592600 undrar vart dom pengarna går?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer