ÖstrandsNisse: Svårt det där. Samtidigt vill man ju ha in en back samt det som jag tycker saknats mest sedan novemberuppehållet: en offensiv center. Pengarna räcker knappast till både Fyrtornet och Snajpern.
Men, visst. Frågan är ju om inte skulle ta Snajpern, framför Fyrtornet och en billigare forward.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
ÖstrandsNisse: Svårt det där. Samtidigt vill man ju ha in en back samt det som jag tycker saknats mest sedan novemberuppehållet: en offensiv center. Pengarna räcker knappast till både Fyrtornet och Snajpern.
Men, visst. Frågan är ju om inte skulle ta Snajpern, framför Fyrtornet och en billigare forward.