1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1461264

Sv: Apropå nånting...
Berglund:Sedan bör Timrå eller Nubben redovisa på något sätt var pengarna har tagit vägen..eller TACKA oss för det vi har gjort, alltså fört in sponsor pengarna!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Nybbe:  Vad ska man säga , man blir riktigt  f-bannad när man läser Aftonbladet!!

Vi tackar NEJ till Tomas Netik tjeckisk målspruta för han vill ha 600.000 kr netto för 2 månader , man säger att han blev FÖR DYR !! va-Fan har vi inte lagt dit nästan 600.000 skattade pengar,

Timrå måste lägga sina pengar till dom andra , eller skall vi betala alla spelare som kommer med våra pengar.

VI betalar 1 spelare mad hög kvalitet , sedan får dom göra resten !


Sv: Apropå nånting...
Nu gör jag väl inte en roxette? Nubben letar alltså målvakt:

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...