1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1461298

Sv: Apropå nånting...
superfalle: Ja men nu tackar ju nubben nej till folk som kan göra poäng, då er bössa inte är modell stor. 
Men visst, ska inte störa er med realism. 

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
spud: Problemet med Häggström är att han är totalt värdelös i egen zon och är det något Timrå inte behöver fler av är det spelare som tappar markeringar och ger bort kontringar i tid och otid. Lite som Anton Hedman. Uppsidan är elitseriemässig, avigsidan håller knappt allsvensk klass.

Sv: Apropå nånting...
spud: Säg som det är. Du tycker att falle är grätten (som Karl-Oskar skulle ha sagt) för att han vill ha värvningar med meriter från högre serier än division 1.

Sv: Apropå nånting...
spud: Du vet bäst!! håll dig till ditt lag men där kanske du inte är bäst ,så att ingen lyssar på DIG.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer