1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1461391

Sv: Apropå nånting...
Verkar iaf som Modo rustar upp för fullt inför resterande del av säsongen. När kommer Nubben att presentera något? Det finns inte uppsjö av lediga spelare som passar in i TIKs kostym, men problem nr 2 att man ligger väldigt pyrt till och kommer få lira kval är nog inget som är speciellt tilltalande. Så Nubben har nog väldigt svettiga timmar framför sig. Skulle vara intressant att veta hur många han har fått nobben av, lär vara ett antal spelare som inte vill kliva på det sjunkande skeppet. Tragiskt ! 

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
fredriko74: Skulle tro att man fått flytta fokus lite till målvakter nu då Riddarn är halvskadad.
Det har nog komplicerat det ytterligare för Nubben.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer