1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1461456

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Under säsongen. Ja? Det har ju varit lugnt under övriga derbyn denna säsong?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Knylan: Har det varit det? Var det verkligen förra säsongen gnagarna gav sig på sina egna och framför tv-kamerorna misshandlade en vakt? T o m jag tyckte att det var riktigt äckligt att se.

Edit: Vad frän jag lät där med "T o m jag...".

Redigerad kommentar


Sv: Apropå nånting...
Knylan:

Att dom är upprörda - kan jag förstå
lämnar i protest - respekt
banka på polisen - idioter, fan tänk lite innan.

hade dom bara sagt åt polisen och när polisen sedan vägrat att backa tillbaka så skulle dom bara ha gått, hade varit så jäkla mäktigt att se båda klackarna trippa iväg mitt i matchen.

Nu förstörde dom hela förmedlingen genom att börja slåss.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer