hubbenorlen: Nä jag tror vi har en bra chans i KS.
Men innan vi vet hur det slutar kommer Nubben ha det tufft, ingen kommer vilja signa innan det är klart, och då kommer vi sent till bordet med lite att erbjuda...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
hubbenorlen: Nä jag tror vi har en bra chans i KS.
Men innan vi vet hur det slutar kommer Nubben ha det tufft, ingen kommer vilja signa innan det är klart, och då kommer vi sent till bordet med lite att erbjuda...
Vi får leta i allsvenskan som sagt!